10 Aralık 2012 Pazartesi

Wrap Sling



Neden Wrap Sling?
Yeni doğan bebeğin 0-3 aylık döneminin aslında gebeliğin 4.trimesterı olduğuna inanılır. Bebek aslında dışarı çıkmaya tam hazır değildir. Bu yüzden yenidoğanlar sık sık ağlar. Özellikle akşam saatlerinde artan bu ağlamalara kolik denir





 Daha birkaç gün/hafta önce annesinin güvenli karnında yüzen bebek bu yeni hayata alışmaya çalışırken sık sık anneyi yanına çağırır. Anne bebeği emzirir, bebeğin minik midesi sütle birlikte gazla dolar, gaz çıkarılır bebek sakinleşir, yatağına koyulur, tekrar ağlar, anne tekrar emzirir, tekrar gaz, tekrar meme, sonra yine gaz.. diye devam eden döngünün içinde anne-baba bebekten başka bir şeyle uğraşamaz olur. Yeni anne günlük işlerini idame ettirmekte güçlük çeker.



İşte bu noktada wrap sling devreye girer. Anne bebeğiniz slinge koyar. Bebeğin tek teselli ve güvenlik nesenesi artık meme değildir. Gaz-meme-uykusuzluk döngüsü kırılır ve anne günlük işlerini daha rahat yapmaya başlar.




Hangi slingin siz ve bebeğiniz için uygun olduğuna karar veremediyseniz bu yazı belki seçmenize yardımcı olur.
Satın almak için bu adrese tıklayın.


 





49 yorum:

  1. wrap siling mi ,baby siling mi?Daha kullanışlı ?Hangisini tavsiye edersini?Farkları neler?

    YanıtlaSil
  2. adsız selam
    ben bebeğimi ilk 6 ay ring slingde(halkalı sling) taşıdım. sonradan mei tai çıktı ama biz yetişemedik o günlere :)
    kullananların yorumunu aktarayım:
    halkalı sling'i takmak ve bebeği yerleştirmek çok kolay. havaalanları, otobüs... gibi anne-çocuk tek başına bir yerlere gidilecekse elde puset, slingde çocuk taşıanbiliyor. mesela uçaktan inice valizleri ve puseti beklerken...
    mei tai ergo baby carrier'a çok benziyor ve sırtı da omzu da en az yoran sling diyebilirim. bebeği hem önde hem arkada rahatça taşıyabilrisiniz
    wrap sling ise bebeği giyer gibi taşıdığından dolayı rahatlık sağlıyor
    benim önerim kesinlikle mei tai olacaktır-ki zaten en çok sattığım ürün de odur

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü almak istiyorum yardımcı olurmusunuz ( mei tai ) izmirde oturuyorum esma cey_cey_es@hotmail.com cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. wrap sling almak istıyorum yardımcı olurmsunuz

    YanıtlaSil
  5. zülal han
    h.cinscicekci@gmail.com adresine mail atar mısınız?

    YanıtlaSil
  6. merhaba hülya hanım..
    wrap siling almak istiyorum daha önce konuşmuştuk sizinle.yalnız sormak istediğim bir şey var wrap siling kendinizmi dikiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  7. adsız
    sling grubunu istanbul'da tekstil ihracatı yapan bir firmaya yaptırıyorum. ben düğme bile dikemem:) detaylı bilgi ve fotoğraflar için mail atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Denedigim Baby Bjorn (kanguru), Balboa sling ve Moby Wrap arasinda en rahati Moby Wrap'in sling'i oldu. Bebegi disariya veya size bakacak sekilde, sirtta tasiyabilmenin haricinde disarida rahatca emzirebilme konforu da veriyor. Ben de kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar
    Kızım 7 aylık. Biz de baby bjorn kanguru aldık ama hiç kullanamadım hiç memnun kalmadık. yani kızım rahat etmedi.. wrap sling mi yoksa mei tai sling mi rahat olur karar veremedim. Mesela dışarıda rahatça emzirebilmek isterim. Özellikle tatilde kullanmak için hangisini önerirsiniz. teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. adsız selam
    7 aylık bir bebek için kesinlikle mei tai öneririm. mei tai ile dışarda emzirmek de mümkün. emzirme pozisyonlarından biri bu mesela http://www.baby-carriers-downunder.com/2009/05/03/breastfeeding-in-a-mei-tai/

    h.cinscicekci@gmail.com adresine mail atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. http://www.youtube.com/watch?v=5QT02WyS-J0

    bir de buna bakabilirsiniz. vtunnel.com üzerinden girip verdiğim linki kopyalarsanız izleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  12. merhaba

    wrap sling baska renklerde dikilme imkanı var mı acaba kırmızı siyah gibi. teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Hülya hanım benim bebeğim 2 aylık hem pratik hemde kolayca tasiyabilcegim bir ürün istiyorum bir türlü karar veremedim. pratik olması ve bebeğimin rahat etmesi tabi en önemlisi.yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. adsız
    takıp çıkarması en kolay olan mei tai ya da slingo hug önereceğim size. aslında wrapi takmak da çok zor değil. birkaç seferden sonra kolayca takıp çıkarırsını zama slingo hug ya da mei tai daha da pratik

    YanıtlaSil
  15. merhaba, bebeğim 3 aylık ama en son 2 aylık kontrolunde 62 cm ve 6300 gr dı :) yani şu an en az 7 kilo civarındadır. benimde eşiminde en büyük sorunu prensesi kucakta fazla taşıyamamak çünkü ikimizdede bel fıtığı var. ama prenses de diğer bebekler gibi en çok kucaktayken mutlu. her yeri görmek istiyor hayata aktif katılmak istiyor ama onu kucakta taşımak bizim için gün geçtikce zor bir durum olmaya başladı. wrap slingin videolarını izledim az önce. biraz zahmetli gibi görünüyor ama sanırım pratikle ilgili. bir de mei tai var. ben bu ikisi arasında kaldım. yalnız alanyada yaşıyorum ve burada kasımda bile yakıcı güneş mevcut. mei tai nin dezavantajı olarak sıcak. sıcak içinde slingo hug demişsiniz. yani bunlar ve wrap sling arasında kalmış durumdayım. bel fıtığı sorunumuz olduğunu ve bebeğimizin büyük bir bebek olduğunu düşünürseniz hangisini önerirsiz? bir an önce karar verip almak ve kullanmak istiyoruz.

    YanıtlaSil
  16. deniz hanım selam
    bebeğiniz iriceneymiş gerçekten. wrap slingi bu aydan sonra daha zor kullanırsınız. dediğiniz gibi size en uygunu mei tai ya da slingo hug olacaktır. mei taileri de artık içinin elyaf tabakası olmadan üretmek mümkün olsa da kumaş olarak slingo hug daha az terletiyor.
    h.cinscicekci@gmail.com adresinden de bana ulaşablirsiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. merhabalar..henüz doğum yapmadım daha 2ayım var yani bebek küçükken kış görcek..ama sling konusunda kararsızım ring sling mi kullansam ilk önce yoksa wrap sling mi bilmiyorum yada daha farklı bi alternatif var mıdır??ne önerirsiniz bana?

    YanıtlaSil
  18. adsız
    wrap sling yenidoğan donemi için çok başarılı bir urun gerçekten. 8 ağustosta unnadoda kampanyam olacak. dilerseniz bekleyin ordan daha uyguna alabilrisiniz.

    YanıtlaSil
  19. adsız demişim ama adınız kubra imiş :)

    YanıtlaSil
  20. tekrar ben çok oldum biliyorum ama aklımda bi soru daha.. :(
    unnadoda ki indirimden wrap slingi alcam inş.ama bebeğim 6.ayına geldiğinde yaz ayını yakalıo unnadoda mei tai de indirimde..onuda alsammı yoksa slingo hug mı almalıyım??wrap slingle 6 ayda taşıyabilceğime inanmıyorumda.. :) cevap verme imkanınız olursa teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  21. İmkaniniz varsa ikisini de alin. ama oncelik sizin icin wrap olsun. fotolardaki bebek 5 aylik

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar mai tai ile slingo hug arasındaki tek fark kumaşmı.

    YanıtlaSil
  23. Mai tai ile slingo hug arasındaki tek fark kumaşmı.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba Hülya hanım kızım aylık ve8.760 kg sanırım bize slingo hug ideal gibi nasıl temin edebiliyruz acaba?

    YanıtlaSil
  25. hülyacıım merhaba :) 15 gülük kızıma acilen wrap sling istiyorum :) ancaaaaaak mağazada tek renk kalmış :( bu aralar stoklarını doldurup yepis yeni sling modellerinden bi tane de bize göndermeyecek misin canım :) evde çok sıkıldım :(

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar,
    Yeni araştırma yaparken gördüm bu satış sitesini. Benim bebeğim 7 aylık ve 8,5 kilo. Anladığım kadarıyla bize mei-tai veya slingohug uygun. Ama ikisi arasında tam olarak ne fark var aciklayabilirmisiniz Hülya Hn???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elvancorci
      slingo hug da bir tur mei tai. mei tai urunun adı; slingo markanın adı. yoksa hemen hemen aynı urunler. farklı yerlerde yapıldıgı için fiyatları da farklı.
      ergo baby de mei tai tarzı bir taşıma sağlar. daha pratiktir. onu da dusunebilirsiniz

      Sil
  27. Cok teşekkürler, slingo hug almaya karar verdim fiyat olarak ta daha uygun geldi, peki bu ürün ile bebeğimi yanda kalça üstünde de tasiyabiliyormuyum acaba? Ve de bu ürünü nereden temin edebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalça ustunde de taşımak mumkun
      bu linkten alabilirsiniz
      http://www.tuniko.com/Slingolar,LA_270-2.html

      Sil
  28. Hulya hanim mrblar. Sizden bir konuda yardim istiyorum. Bebegim suanda yaklasik iki aylik. Bize uygun olan sling nedir uzun sure kullanilabilecek. Aslinda wrap sling ve mei tai arasinda kaldim halkalida olablir ama sanirim o uzun sureli degil. En kullanislisi rahati ve uzun sure kullanilabolecek olani (tek basina rahatlikla kullanilabilecek olani) hangisidir acil.cevap verirseniz cpk sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar
      bu ay için aslında en guzeli wrap sling. Hem yumuşacık bir dokusu vardır hem de mei taiden daha iyi kavrar bu kadar minik bebeği. Slingo wrapler stoklara girdi artık. Onları da dusunebilirsiniz. http://www.tuniko.com/index.php?do=catalog/results bu linkte tum wrap çeşitlerini bulabilirsiniz

      Sil
  29. Merhaba 3 aylık bir bebeğim var ve wrap sling almak istyorum.yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam
      3 farklı wrap sling var stoklarda

      http://www.tuniko.com/index.php?do=catalog%2Fresults&searchprice=&searchalpha=

      birini seçip, renge karar verip sepete attıktan sonra zaten site sizi odeme sayfasına yonlendirecektir

      Sil
  30. oğlum 2 aylık 6 kilo.hangisni önerirsiniz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wrap slingler cok uygun. http://www.tuniko.com/Neko-X-Wrap-Sling-Baglanmis-wrap-sling,PR-98046.html
      en pratiği de bu urun

      Sil
  31. Merhaba
    11 aylık bebek için hangi taşıyıcıyı önerirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mei tai, slingo hug ya ergo, boba tipi bir taşıyıcı oneririm

      Sil
  32. İyi aksamlar 3,5 aylik bebegim var 7 kg kadar wrap sling mi yoksa mei tai mi onerirsiniz?

    YanıtlaSil
  33. Soru cevaplardan çok sey ogrendim. Baska yerden aldigim slingten nemnun olmadım.penye tarzı kumasi vardı. Bebegim 6.3 kg tai mi slingo hug mu alayim bilemedim. Yardimci olursaniz almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) baska yerden almayin. Sling tuniko.com dan alinir. Bebeginiz kac aylik-kac cm boyunda? Kafayi tutabiliyor mu?

      Sil
  34. Merhaba Hülya hanım,
    Benim bebeğim şu anda 35 günlük ve sürekli testi gibi omzumun üstüne koyup gezdirmemi istiyor :) arkadanda etrafı izliyor ( sanki çok anlıyormuş gibi :)) ). Bebeğim şu an 4400 gr ve anlattığım şekilde etrafı izleyenileceği şekilde taşıyabileceğim birşey istiyorum.. Bir de oturur pozisyonda olmaması gerekiyor daha çok küçük olduğu için... Önerinizi bekliyorum ve nasıl temin edeceğiz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam
      hiçbir taşıyıcı bebeğinizi omuz ustunde tutamaz. zaten en fazla 1 mt falan gorus mesafesi olan bebeği surekli o şekilde bir slingle tutmak da gereksiz bir çabadır :)
      bu aydaki bebeğe sadece wrap sling uygundur. bu linkten alabilirsiniz http://www.tuniko.com/Neko-Klasik-Wrap-Sling,PR-98045.html

      Sil
  35. Hülya Hanım merhaba
    Ben daha doğum yapmadım ancak benim için rn uygunu hangisi olur diye araştırıyorum. Doğumum Haziran başı olacak, slingo wrapler için (özellikle terleme ve terletme açısından) sıcak havalar uygun olur mu? Bebekle birbirimizi sırılsıklam yapar mıyız?
    Teşekkürler
    Gamze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze hanım neko marka olanlar yaz için ideal http://www.tuniko.com/Neko-Klasik-Wrap-Sling,PR-98045.html
      biz bu cekimleri temmuz ayında izmirde dışarda yaptık. terleme sıkıntısı olmadı ama bebeği cok ince giydirmeniz gerek. tek body ile kalmalı yani

      Sil
  36. Hülya hanım, yeni doğacak kızımız için baalboa sling ya da halka mı önerirsiniz..
    Teşekkürler ferda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balboa nedir bilmiyorum. halka slingde tek elle destek olmanız gerekiyor. wrap sling yenidoğana en uygundur

      Sil
  37. Mrb, benim bebegim premature. Şu an 3kg, wrap siling mı almalıyım? Yaz aylarında bir sıkıntı yasar miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erken doğan bebeklerde ten teması cok onemli. muhakka almalısınız. evde sadece emzirme atletiyle kalın. bebeği de sadece tek kat body ile taşıyın hiç sorun olmaz

      Sil