30 Temmuz 2010 Cuma

Emzirme Yastığı


Emzirme yastığı ile artık bebeğinizi sırtınız ağrımadan, doğru emzirme pozisyonunda rahatça tutarak emzirebilirsiniz. Organik kumaştan yapılan dış astarı sayesinde bebeğinizi güvenle emzirebilirsiniz

Hamileyken rahat yatış minderi; bebeğinizin 4.ayından sonra da oturma desteği olarak kulanabilirsiniz. Hamilelikte ne kadar işe yaradığını anlamak için Pratik anne'nin şu yazısını okumanızı tavsiye ederim.

Yastığın iç astarı da fermuarlı olduğundan yıkanabilir.

Renk seçenekleri: Kahverengi, sarı, beyaz, pembe, mavi

Tüm Türkiye'ye max. 8 Tl kargo ücretiyle gönderilir.
Satın almak için bu adrese tıklayın.

4 yorum:

  1. offf ya daha yeni gördüm bunu, bebeğim altı aylık oldu, reva mı bu bana :(

    YanıtlaSil
  2. Evet bu benim kullandığım emzirme yastığına çok benziyor. Benimkinin iç malzemesi çok değişik bir maddeydi. Aynı mı acaba? Çok faydasını gördüm hem kendimde hem bebeğimi emzirirken kesinlikle öneriyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hulya, TR'de olsam kesin senden alirdim bunlari. Fiyat oyle uygun ki! Bol kazanclar :)

    YanıtlaSil